poniedziałek, 15 maja 2017

Flared jeans


Hej.
W końcu zaświeciło słońce. Właśnie z jego braku długo nie dodawałam postów. Pogoda była paskudna, ciągle padało i było zimno. Jedyne na co miałam ochotę to siedzieć zawinięta w koc.
Ale wróciłam z moimi perełkami z ciucholandu !
Są nimi spodnie dzwony, top oraz butki W mojej stylizacji spróbuje pokazać że w szerokich spodniach też można dobrze wyglądać.  Marzę o dzwonach takich tylko że z wysokim stanem, ale gdy zobaczyłam te i tak się zakochałam. Tak btw pewnie zauważycie, że jestem uzależniona od spodni z wysokim stanem , także robie progres w stronę biodrówek. Te dzwony kosztowały mnie jakies 8 zł. Top z Zary jakieś 5 zł a buty znacie z poprzedniej stylizacji. Torebkę kupiłam w Zarze jakieś 2 lata temu i ona jest najdroższą rzeczą w moim outficie (129pln).

Top - SH ZARA
Belt - aliexpress.com
Pants - SH 
Bag - ZARA
Sunglasses - SINSAY
Shoes - SH








MY INSTAGRAM: