czwartek, 4 maja 2017

Zara skirt


Dzisiaj piszę posta trochę na półprzytomna. Wymęczona po całym dniu , ale obiecałam sobie być regularna w tym co robię, więc post zrobiony na szybkości, ale jest. Napiszę wam to co najważniejsze w moim blogu czyli co w tej stylizacji mam z lumpa, co jest moją perełką. Ostatnim zakupem jest ta spódniczka z Zary, kupiłam ją za jakieś 5 zł ponieważ miała rozwalony zamek. To mi nie straszne. Zabrałam ją do domu i naprawiłam . Resztę rzeczy oprócz butów i paska również kupiłam w second-handzie .

Sztuczne futro - lump
Sweterek - lump TOPSHOP
Spódnica - lump ZARA 
Pasek - Aliexpress
Buty  BALENCIAGA
Czapa - lump NEXT
Torebka - lump MOSCHINO





Fake fur - Second-Hand
Sweater - SH Topshop
Skirt - SH Zara
Belt - Aliexpress
Shoes - Balenciaga
Bag - SH Moschino


MY INSTAGRAM :