środa, 26 kwietnia 2017

alife



 Hej,
Dzisiejszy look jest w połowie ciuchlandowy, mam na sobie bluzkę oraz spódnice złowione w second-handzie w Warszawie. Pochodzę z małego miasteczka i tam lumpeksy są dosłownie kopalnią skarbów . W Warszawie studiowałam,ale w tamtejszych sklepach nie mogłam nic złowić. Ostatnio miałam chyba farta bo trafiłam na te dwie perełki w jednym momencie. Od razu wiedziałam ze je razem połącze .
XOXO

Bluzka -lump 1zł, ALIFE
Spódnica - lump ok. 12zł ORSAY
Torebka - PARFOIS
Buty - ZARA sale 

Hi,
Today I wear two things from second-hand, T-shirt and skirt. I found this in sh in Warsaw. I'm from a little town and there second-hands are treasure mines. In Warsaw I studied but I never could find something cool. Lastely I had lucky because I find this two pearls in one moment. I knew at once that they would connect with each other. 
XOXO


T-shirt - SH 1 zł , ALIFE
Skirt - SH 12zł , ORSAY
Bag - PARFOIS 
Boots - ZARA sale