środa, 26 kwietnia 2017

Beginning

Hej,
Witam na moim blogu! Nazywam się Aleksandra Korczak,Jestem lumpoholiczką a mój blog nosi nazwę The diet Kola, Kola to moje przezwisko od łączonego imienia i nazwiska,  the diet - dietetyczna , trochę jak moja szafa. Mam w niej ubrania kupione większości w lumpexach albo na wyprzedażach. Dietetyczne w cenach :) Znajdzie się również coś, w co zainwestowałam lecz są to raczej takie klasyki które można nosić latami ,które trudno znaleźć w ciucholandzie lub na wyprzach. Na samym początku opowiem trochę co tutaj znajdziecie. Będzie to blog modowy. Wiem , wiem dużo już ich jest. Co w moim blogu będzie innego , takiego żeby było warto go odwiedzać? Jak już wcześniej wspomniałam większość rzeczy będzie znalezionych w lumpach , za grosze. Brakowało mi takiego bloga w naszej blogosferze z perełkami z tych sklepów. Znajdziecie tutaj moje nowe tak zwane "łupy", outfity w których się w nich pokaże oraz zdjęcia, które mnie inspirują.
Zapraszam Was serdecznie do śledzenia mojego bloga

Buziaki
Kola


Hi,
Welcome to my blog! My name is Alexandra Korczak, I am second-hand lover. My blog is  "The diet Kola". Kola is my nickname, it is a combination of my name and surname. The diet, because my wardrobe is a bit "diet". Dietetic in price, because in mostly I bought my clothes in second-hand shops or on sale. You will find here also something I invested, but it is classics and it can be worn for years. At beginning I want tell you what you will find here. This will be a fashion blog. I know, I know a lot of them is already. What would be in my blog what might interested you? As I mentioned earlier, Most of  clothes were found in second-hand shops for "funny" money. I was looking for a blog in our blogosphere which girl show what pearls we can find in this shops. I will show you my "pearls" which I found in SH , my cheap outfits and photos, bloggers, and people who is inspiring me. I'm sorry for my english language , I know it isn't good enought. I hope you understand me :)
I invite you to follow my blog.

XoXo
Kola



That's me